Zapraszamy na pierwsze spotkanie poświęcone tematyce dźwięku w marketingu. Naszym celem jest stworzenie przestrzeni dla tych, którzy chcą być częścią dialogu o przyszłości dźwięku i muzyki w marketingu. To spotkanie jest dla ciebie, jeśli jesteś:
• Praktykiem lub specjalistą z branży marketingu, który jest ciekawy, jak może wykorzystać potencjał dźwięku z komunikacji marketingowej.
• Ekspertem z branży dźwięku i muzyki, którego interesuje obszar tworzenia muzyki dla sektora biznesowego.
• Przedstawicielem sektora nauki, którego interesuje od strony badawczej wpływ dźwięku i muzyki na zachowania konsumenckie
Zdobądź dostęp do najświeższych trendów i strategii w świecie audio brandingu. Nasi prelegenci to czołowi eksperci, którzy podzielą się swoimi unikalnymi perspektywami
i praktycznymi studiami przypadku, inspirując Cię do nowych rozwiązań.
Poznaj i nawiąż kontakty z liderami branży, innowatorami i potencjalnymi partnerami. Nasze wydarzenie to idealna okazja do wymiany doświadczeń i zbudowania wartościowych relacji, które mogą zaowocować przyszłymi współpracami.
Wyjdź z naszego meetupu
z praktycznymi wskazówkami
i gotowymi strategiami, które od razu wdrożysz w swojej pracy. Poznasz sprawdzone metody i najlepsze praktyki, które pomogą Ci efektywniej budować markę za pomocą dźwięku.
Lista naszych inspirujących prelegentek i prelegentów będzie stopniowo odsłaniana. Aby być na bieżąco i otrzymać informację o kolejnych nazwiskach jako pierwszy, zapisz się na nasz newsletter i niczego nie przegap!
Otwarcie wydarzenia i powitanie uczestników. Przedstawienie głównej idei wydarzenia i poruszanych tematów.
Jak kontekst i bodźce psychoakustyczne wpływają na nieświadome decyzje zakupowe? Prelekcja obali mit racjonalnego konsumenta, ujawniając, w jaki sposób dźwięk i inne bodźce są wykorzystywane do projektowania „architektury wyboru”, by wpływać na nasze decyzje i nawyki.
Prezentacja case study pierwszego pełnowymiarowego projektu audio brandingowego w Polsce. Omówione zostaną wyzwania, sukcesy oraz wpływ projektu na rozpoznawalność i wizerunek marki.
Przerwa kawowa
W pierwszej części prelekcji Bartek Kotowicz opowie o budowaniu tożsamości marki za pomocą brand assets, czyli kluczowych elementów takich jak kolor, dźwięk czy hasło. W drugiej części Badacze z Akademii Leona Koźmińskiego zaprezentują wyniki unikalnego eksperymentu audio brandingowego.
Spotkanie z praktykami marketingu, którzy na co dzień wykorzystują dźwięk i muzykę do tworzenia unikalnych doświadczeń konsumentów. Uczestnicy panelu poruszą temat, jak budować silną i wyróżniającą się markę w świecie, w którym odbiorcy są nieustannie bombardowani bodźcami wizualnymi. Paneliści podzielą się swoimi doświadczeniami , przedstawią przykłady udanych kampanii i opowiedzą o wyzwaniach, z jakimi mierzą się w swojej pracy.
Jak zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego pozwalają na tworzenie spersonalizowanych doświadczeń dźwiękowych? Uczestnicy dowiedzą się, jak nowe technologie zmieniają sposób doświadczania dźwięku i jak można wykorzystać to dla potrzeb marketingowych.
Networking
Odezwij się do nas, jeśli:
hubert@tadadam.com
+48 605 664 995