Poruszamy tematy na styku marketingu i dźwięku

Zapraszamy na pierwsze spotkanie poświęcone tematyce dźwięku w marketingu. Naszym celem jest stworzenie przestrzeni dla tych, którzy chcą być częścią dialogu o przyszłości dźwięku i muzyki w marketingu. To spotkanie jest dla ciebie, jeśli jesteś:

• Praktykiem lub specjalistą z branży marketingu, który jest ciekawy, jak może wykorzystać potencjał dźwięku z komunikacji marketingowej.

• Ekspertem z branży dźwięku i muzyki, którego interesuje obszar tworzenia muzyki dla sektora biznesowego.

• Przedstawicielem sektora nauki, którego interesuje od strony badawczej wpływ dźwięku i muzyki na zachowania konsumenckie

ZAREZERWUJ MIEJSCE
ZAREZERWUJ MIEJSCE

Dlaczego warto?

Unikalne insighty i wiedza od ekspertów

Zdobądź dostęp do najświeższych trendów i strategii w świecie audio brandingu. Nasi prelegenci to czołowi eksperci, którzy podzielą się swoimi unikalnymi perspektywami
i praktycznymi studiami przypadku
, inspirując Cię do nowych rozwiązań.

Networking i budowanie relacji

Poznaj i nawiąż kontakty z liderami branży, innowatorami i potencjalnymi partnerami. Nasze wydarzenie to idealna okazja do wymiany doświadczeń i zbudowania wartościowych relacji, które mogą zaowocować przyszłymi współpracami.

Konkretne narzędzia
i strategie

Wyjdź z naszego meetupu
z praktycznymi wskazówkami
i gotowymi strategiami
, które od razu wdrożysz w swojej pracy. Poznasz sprawdzone metody i najlepsze praktyki, które pomogą Ci efektywniej budować markę za pomocą dźwięku.

Ekspertki i eksperci
Audio Branding Minds 2025

Lista naszych inspirujących prelegentek i prelegentów będzie stopniowo odsłaniana. Aby być na bieżąco i otrzymać informację o kolejnych nazwiskach jako pierwszy, zapisz się na nasz newsletter i niczego nie przegap!

TADADAM

TADADAM

prof. Jolanta Tkaczyk (Akademia Leona Koźmińskiego)

prof. Jolanta Tkaczyk (Akademia Leona Koźmińskiego)

Piotr Bucki

Piotr Bucki

Hubert Pyrgies (TADADAM)

Hubert Pyrgies (TADADAM)

Wojtek Hazanowicz (Muzaic)

Wojtek Hazanowicz (Muzaic)

Ewelina Różycka (Mastercard)

Ewelina Różycka (Mastercard)

Bartek Kotowicz

Bartek Kotowicz

Dagmara Radziuk (InPost)

Dagmara Radziuk (InPost)

Agenda

Hubert Pyrgies & prof. Jolanta Tkaczyk

Intro

Otwarcie wydarzenia i powitanie uczestników. Przedstawienie głównej idei wydarzenia i poruszanych tematów.

Godziny:

17:00-17:10

Czas:

10

min

Jak kontekst i bodźce psychoakustyczne wpływają na nieświadome decyzje zakupowe? Prelekcja obali mit racjonalnego konsumenta, ujawniając, w jaki sposób dźwięk i inne bodźce są wykorzystywane do projektowania „architektury wyboru”, by wpływać na nasze decyzje i nawyki.

Godziny:

17:10 - 17:30

Czas:

20

min

Hubert Pyrgies & Dagmara Radziuk

Case study - jak brzmi InPost?

Prezentacja case study pierwszego pełnowymiarowego projektu audio brandingowego w Polsce. Omówione zostaną wyzwania, sukcesy oraz wpływ projektu na rozpoznawalność i wizerunek marki.

Godziny:

17:35 - 17:55

Czas:

20

min

Przerwa kawowa

Godziny:

18:00-18:20

Czas:

20

min

W pierwszej części prelekcji Bartek Kotowicz opowie o budowaniu tożsamości marki za pomocą brand assets, czyli kluczowych elementów takich jak kolor, dźwięk czy hasło. W drugiej części Badacze z Akademii Leona Koźmińskiego zaprezentują wyniki unikalnego eksperymentu audio brandingowego.

Godziny:

18:20 - 18:55

Czas:

35

min

Spotkanie z praktykami marketingu, którzy na co dzień wykorzystują dźwięk i muzykę do tworzenia unikalnych doświadczeń konsumentów. Uczestnicy panelu poruszą temat, jak budować silną i wyróżniającą się markę w świecie, w którym odbiorcy są nieustannie bombardowani bodźcami wizualnymi. Paneliści podzielą się swoimi doświadczeniami , przedstawią przykłady udanych kampanii i opowiedzą o wyzwaniach, z jakimi mierzą się w swojej pracy.

Godziny:

19:00-19:35

Czas:

35

min

Jak zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego pozwalają na tworzenie spersonalizowanych doświadczeń dźwiękowych? Uczestnicy dowiedzą się, jak nowe technologie zmieniają sposób doświadczania dźwięku i jak można wykorzystać to dla potrzeb marketingowych.

Godziny:

19:40-20:00

Czas:

20

min

NETWORKING

Networking

Networking

Godziny:

20:00-21:00

Czas:

60

min

Masz pytania?

Odezwij się do nas, jeśli:

Chcesz wystąpić na naszym meetupie?
Masz pytanie organizacyjne?
Chcesz nawiązać z nami współpracę?
Chcesz zostać sponsorem?
Skontaktuj się z nami:

hubert@tadadam.com

+48 605 664 995