Ewelina Różycka – Manager ds. Marketingu Konsumenckiego w Mastercard, ekspertka w zakresie multisensorycznego brandingu, strategii muzycznych oraz projektowania narzędzi opartych na danych, które łączą ideę "data for good" z najwyższej jakości doświadczeniem użytkownika (UX). Odpowiada m.in. za rozwój platformy Mastercard Music w Polsce, w ramach której zrealizowała kampanie z udziałem czołowych polskich artystów, integrując motyw dźwiękowy marki w utworach muzycznych, reklamach i innowacyjnych wydarzeniach.
Jej projekty obejmowały m.in. pierwszą w Polsce immersyjną wystawę muzyczną oraz koncerty z udziałem awatarów 3D, które wchodziły w interakcję z publicznością w czasie rzeczywistym. Kampanie realizowane w ramach Mastercard Music osiągały milionowe zasięgi, a utwory stworzone do kampanii trafiały na szczyty list przebojów.
Ewelina konsekwentnie buduje tożsamość marki Mastercard poprzez muzykę, łącząc technologię, emocje i dźwięk w spójnym, autentycznym przekazie. Jest liderką projektów nagradzanych na międzynarodowych festiwalach kreatywności, takich jak Cannes Lions, The One Show, D&AD, Gerety Awards, Golden Drum, a także w konkursach efektywności Effie i KTR, potwierdzając skuteczność strategii, która łączy muzykę, technologię i emocje w komunikacji marki.