Bartek Kotowicz

Bartek Kotowicz

Bartek Kotowicz - człowiek od silnych polskich marek, którym nadaje znaczenie na dwa sposoby. Dosłownie pracując z nimi strategicznie. W przenośni propagując je publicznie i pomagając im zyskiwać na znaczeniu.

Wspiera i układa procesy brandingowe. Tworzy strategie marek korporacyjnych, produktowych, usługowych w oparciu o autorską metodykę Silny Ⓑrand. Pomaga marketerom w kształtowaniu działań mających sens dla ich marek. Na równi z tym, występuje publicznie, wykłada, doradza i mentoruje.

Twórca i wieloletni CEO agencji brandingu strategicznego Engram oraz marki Pan Wizualny dedykowanej projektowaniu informacji. Ekspert w dziedzinie zarządzania marką z doświadczeniem jako były head of brand po stronie klienta. Fundator IBRA Instytutu Brandingowego. Inicjator i współautor Przewodnika Brandingowego. Autor projektu „126 polskich marek”. Członek jury najważniejszych konkursów branżowych - KTR, Rebranding Roku, Projekt Roku STGU.