Arkadiusz Wódkowski (Akademia Leona Koźmińskiego)

Arkadiusz Wódkowski (Akademia Leona Koźmińskiego)

Arkadiusz Wódkowski, ur. w 1969 roku, posiada ponad 30-letnie doświadczenie w badaniach społecznych i marketingowych. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz programu MBA. Przez ponad 25 lat był właścicielem ABM Agencji Badań Marketingowych, a obecnie pełni funkcję dyrektora Centrum Analiz Marketingowych Akademii Leona Koźmińskiego.

Specjalizuje się w badaniach trendów konsumenckich, jakości obsługi klienta oraz analizie motywacji i satysfakcji konsumentów. Jest prekursorem integracji środowisk naukowych i komercyjnych w Polsce skupionych wokół badań rynku. Autor publikacji, m.in. „Marketing usług”, „Mystery Shopping – badanie jakości usług” oraz „Budowanie relacji”.

Były prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO).